Leon Vercayie heeft zich Sire Geschoten : 1983

Viering Leon Vercayie voor 25 jaar lidmaatschap : 16 maart 1994

Zilver voor Leo Vercayie in Sint-Andries

In Sint-Andries waren de leden van de Koninklijke Handbooggilde Willem Tell zaterdag- avond in de feestzaal 'De Poelieput' feestelijk samengekomen voor de huldiging van Leo Vercayie. Het waren hoofdman Omer Vandenbroucke en schepen Marc De Langhe die Leo, die zijn zilveren jubileum vierde als lid van de gilde, een prachtige herinneringsschaal overhandigden. Mevrouw Vercayie werd passend in de bloemen werd gezet. (Foto RD)

Hoofdman Omer Vandenbroucke 40 jaar lidmaatschap : 1997

Viering kampioenen 1997

Van links naar rechts M. Franck,? , J. Verplancke, L. Vercayie, H. Vanderostyne, O. Vandenbroucke, E. Dumarey,D. De fauw, I. Suffys, W. Moeyaert en E. Bisschop. Achter H. Vanderostyne en O. Vandenbroucke zien we W. Huys.

1998 Aanstelling Hoofdman Vanderostyne

Boonefaes Willem Tell

De menu                                                               Drie generaties Boonefaes op een rij.

Feest in Cathelyne 2001

Willem Tell wuift het seizoen feestelijk uit.

Een feestelijke dag rondde het winterseizoen 2000-2001 af bij de koninklijke handbooggilde Willem Tell uit Sint-Andries. In de voormiddag stond een speciale schieting op de agenda. Daarna begaven de schutters zich, samen met hun echtgenote, naar restaurant Catelijne in het domein De Koude Keuken voor een gastronomisch banket en een gezellig onderonsje. Hoofdman Hilaire Vanderostijne bracht er hulde aan sire Jozef Verplancke en aan de kampioenen Marcel Franck en Ronny Geleyn, die hier geflankeerd worden door het feestvierende Willem Tell-gezelschap. (Foto RD)

Overleden confraters

Tussen 1994 en heden zijn verschillende confraters overleden.

Ere-Hoofdman Omer Vandenbroucke,Edward Bruneel, Julien Boonefaes, Willy Huys.